Vai blīvgumiju var piegādāt uz pakomātu?


Blīvgumijas piegāde uz pakomātu ir iespējama, ja pasūtītais blīvgumijas apjoms nepārsniedz 25 m.

Blīvgumiju nosūtīšanai uz pakomātu iepakojam:
  • plēvē - ja blīvgumija ir vienīgā prece pasūtījumā
  • kastē - ja pasūtījumā iekļautas arī citas preces.
    Šādā gadījumā jārēķinās, ka citām precēm atlikusī vieta kastē ir ierobežota gan no formas, gan apjoma viedokļa, tāpēc iespējams, ka pasūtījumu ar vairākām pozīcijām tomēr nebūs iespējams nosūtīt uz pakomātu arī tad, ja pasūtītais blīvgumijas daudzums būs līdz 25 m.

     

IZŅĒMUMS!
Blīvgumiju QL-9646 tās fizisko īpašību dēļ nosūtīt uz pakomātu NAV IESPĒJAMS!

UZMANĪBU! 
Pārtīšanas un iepakošanas procesā blīvgumija var nedaudz DEFORMĒTIES!
Lai no tā maksimāli izvairītos, mēs iesakām izvēlēties blīvgumijas saņemšanu Klientu centrā vai piegādi ar kurjeru.



Blīvgumijas pasūtīšana e-veikalā

Ja tomēr, apzinoties iespējamo deformācijas risku, vēlies blīvgumiju saņemt pakomātā un Tava pasūtījuma saturs atbilst iepriekš aprakstītajiem nosacījumiem, rīkojies sekojoši:

  • E-veikala pasūtījumā izvēlies piegādes veidu "Saņemšana SB UN PARTNERI Klientu centrā" un apmaksas veidu "Bankas pārskaitījums".
  • Vēlmi saņemt pasūtījumu pakomātā ieraksti pasūtījuma komentārā (tas atrodams pēc maksājuma veida izvēles), pievienojot sev ērtākā pakomāta adresi. Pakomātu adreses vari atrast šeit: omniva.lv/privats/adreses.
  • Piegādes izmaksas pievienosim priekšapmaksas rēķinā, jo automātisku pakomāta pievienošanu e-veikala pasūtījumam nevaram nodrošināt iepriekš aprakstīto piegādes ierobežojumu dēļ.
  • Ja tomēr būsi izvēlējies kādu no tiešsaistes maksājumu veidiem un pasūtījumu apmaksājis bez piegādes izdevumiem, pirms pasūtījuma izsūtīšanas būs nepieciešams veikt papildu maksājumu par piegādi.